vart tog de fina vädret vägen ? :'(

Men tjaaaa !
Fredag idag,har inte en aning om va jag och min berravän ska hitta på för kul.
Skulle ju ha grillat idag,eller de va inte säkert men hur som helst så blev de inget,tråkigt.
Så ja o Maja får hitta på nått annat.Och vart tog de fina vädret vägen ? Får hoppas att de
blir fint imorrn då vi ska åka och gratta kusin och efter de kanske jag drar till gimo.

Igår fyllde Jossan 15 bast,så kom massa folk hit och åt smörgåstårta och fikade lite.
Sen träffade jag Maja en sväng senare på kvällen efter att alla hade åkt hem,prata lite,hihi.
Nu hoppas jag att mamma kommer hem snart,har påbörjat en uppsats på hennes dator som
jag måste skriva klart och maila till läraren min.Vill få de gjort så jag kan njuta av fredagen sen ;)
Jaja,va väl typ allt ? Ingenting intressant kanske men ingen är tvingad att läsa min urtråkiga blogg
heller så ! Men ska kila nu,heejdå på siiig :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback