min valborg

Tjeeniiis
Hoppas alla hade de roligt igår :) Min valborg blev verkligen bättre än va ja hade
förväntat mig,träffade massa härligt folk och hade kul ! Först uppsala på dagen,
gick runt med massa tjejkompisar ett tag,sen gick jag och Maja och träffade killarna
också.Va ett tag i ekonomikum parken där de va proppat med folk och dj med skön
musik haha.Sen gick jag o Maja och käkade och väntade på att pappa skulle komma
in till stan.Gick me han upp till terassen och fick en varsin mega god drink ! Muums.
Vid två tog vi bussen hem till österby igen.Åt oxfilé och potatisgratäng med Majas
föräldrar,bra gott de också.Sen fixade vi oss och gick och träffade folk och hade
kul hela kvällen ! Tack alla :)

Idag är de söndag,skola imorrn satt ska gå och sova nu strax.Ska bli riktigt skönt,
sov ju inte många timmar inatt hehe..Får se hur mycket uppdatering de blir i veckan,
lär ju behöva plugga en hel del till matte nationella som vi har på torsdag -.-
Aja,ska hoppa i säng nu och dejta kudden,natttiiii på er !


bra nice, bra nice!

2011-05-02 | 15:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback