tisdag

Heeydäär
Tisdag idag då,varit hemma hela dagen eftersom vi var "lediga".Va nog bara tur
eftersom jag inte mått så bra förutom nu på kvällen då de blivit bättre.Har haft feber
och haft skit ont i halsen + att jag kunde börja grina för ingenting.. vet inte va de va
för fel.. ;S Kanske för att jag inte sovit speciellt mycket den här helgen..? Men tog en
dusch lite tidigare och åt mat och sen efter de har de blivit mycket bättre.Va in till Maja
för ett tag sen och drack kaffe till och med.Men kommer antagligen kännas förjävligt
imorgonbitti igen så får se om de blir nån skola eller inte.Men ska packa upp alla kläder
innan jag går och lägger mig så lär ju börja nu satt jag får sova nån gång.Om jag nu
kan eftersom jag nästan bara sovit och vilat hela dagen,rätt pigg än så länge..
Aja,hör av mig nån annan dag,när jag känner fört ;) Ciaooo !





                                                                                            min fina vän,älskar dig ♥


älskar dig, finis <3

2011-05-25 | 17:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback