snart fredag,heja heja !

Hej
Klockan är typ elva,och jag är uppe ? Men imorrn är de ju faktist fredag,känns som att de
inte gör lika mycket att stanna uppe länge då som en vanlig vardag.Känns mega skönt med
helg också,även fast veckan inte varit speciellt jobbig.Slutade ett idag också,sen efter de hämtade
pappa mig och så drog vi till Österby för att ta en spruta.Skulle ta den tre men fick inte komma in
förns  20 i fyra ? Tog kanske 5min max sen va de klart..kändes ju lite jobbigt hah.
Efter de gick jag och pappa + Maja och tog en fika på hembageri.Sen gick jag me Maja hem och
pappa åkte till Vattholma.Kom hem runt halv tio,tog ett bad och nu sitter jag här.Ska nog sova snart
så jag orkar pallra mig till skolan imorrn..Får se om ja skriver nått imorrn annars får alla ha en
bra helg ;) Godnattt kompisaar



Chris Brown & Benny Benassi – Beautiful People - Radio Edit

Morten Hampenberg & Alexander Brown – Det Stikker Helt Af (feat. Yepha) - Radio Edit

Bob Sinclar – Rainbow Of Love (feat. Ben Onono) - Radio Edit



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback