vill handla,måste handla !

Känner att jag behöver inskaffa lite nytt och även köpa converse.
Känner mig så klumpig när jag går runt med uggs och min feta jacka haha.
På torsdag skulle nog jag o maja åka in till stan,sen vidare till öppet hus på
cultus.Har två prov som jag behöver plugga endel till den här veckan också.
So prov på torsdag om judendomen och sen på fredag har vi matteprov.
Vi har också redovisning om en uppfinning på tekniken,först skulle jag redovisa
om löständerna haha ! men sen vare nån annan som skulle ha de i klassen så
då fick inte jag ha det.. :( får redovisa om kameran och hur den uppfanns istället.
Aja,satt och kollade kläder lite snabbt,vill bara åka in och köpa på en gång..










Den första tröjan var as snygg! :)

2011-02-01 | 18:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback