lördag

Har städat undan lite på rummet,innan var sängen full med kläder som jag precis har stått och vikt.
Allt smink låg lite överallt,men nu är det lite bättre ordning.Sen var det kamerakartong,skor,halsdukar
och massa på golvet som jag slängde ner från sängen när jag skulle sova igår,hade ingen lust att ta bort
det då när klockan va så mycket,men nu är det rent och snyggt ;) Har inte en aning om va som händer
ikväll,den här veckan har varit riktigt tråkig faktist.Hoppas på att få hitta på nått kul men vi får se va
kvällen har att bjuda på.Efter maten kilar jag in till Maja och kollar på The Town me henne,den verkar bra.
Men nu ska jag duscha iallafall,hoppas ni får en bra lördag,ciao.


tjusigt! :D

2011-01-08 | 17:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback