fredag

Men tjatja bloggen,puss på alla mina riktigt oerhört otroligt söta bloggläsare !
Haha skoja,har varit hyperaktiv flera dagar irad,kan det vara för att skolan
har början ? Njae,eller ?Har ju inte hänt ett skit på lovet och nu har man kommit
tillbaka till skolan och fått träffa alla fina vänner där,kan vara det faktist ;)
Den här veckan har gått riktigt snabbt och faktist varit riktigt bra också,
har varit lagom mycket jobb för att vara första veckan,och bara en läxa,otroligt.
Idag är det fredag,känns skönt att veta att man slipper gå upp halv sju imorgon.
Ikväll tänkte jag bara stanna hemma,äta chirre och dirre med min lilla familj och
kolla på något bra.Och tagga tills imorgon såklart,hoppas på en riktigt bra kväll
med massa bra folk,känns som att jag behöver det nu.
Har precis slängt ihop en ny spelningslista på spotify,det behövdes.
På nyår så lyssnade vi på min lista och alla gick och la till massa låtar som
redan fanns så det var typ tre likadana låtar osv.Men nu har jag tagit ut det bästa
ur den listan och lagt till lite mer bra partajmusik,haha ;) så den nya är yeah' .
Är jätte dålig på att komma på bra rubriker på t ex spelningslistor,
rubriker och aa allt typ,som ni säkertmärker hehe..men jaja,skitsamma.
Finns nog inget mer och berätta nu,hör säkert av mig senare,tjiiiing !
vacker evelinis
och söta clara med såklart
grabbarna är redan skoltrötta ? haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback