sommar feeling

Idag är första juni,greaaat.Bara nio dagar kvar till avslutningen och sen
äre bara hoppas på ett grymt bra sommarlov.De vet jag att de blir !
Dagarna i skolan är riktigt chill,antingen kollar vi film eller så snackar
vi elever bort lektionerna medans lärarna snackar betyg,sköööönt.
Och håltimmar varje dag,ännu bättre.Kom hem vid två,försökte kolla
klart på The Perfect Man haha.Men min dator har blivit lite knas så den
stängs bara av ibland.Och sen går den inte att starta på ett tag..
Senare tänkte jag ut och springa,precis som igår.Hoppas att jag klarar
av att springa 6 km på 35min imorgon,har test på idrotten,ajaj.
Jag som har så dålig kondition.Men aja,ska väl byta om och palla 
mig iväg.Heeeipa ;)



sommarlovet kommer bli bäst i know thaaaaat !:)

2010-06-02 | 10:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback