österby

Hej ;)

Igårkväll kom mamma och hämtade mig och Maja i vattholma,eller a vi hänge på hem till österby
när hon kom för att lämna Hanna hos pappa.På vägen hem köpte vi käk från turken och åkte hem
och käka och myste med mamma.Efter det tog vi en cider och hoppade in i bastun.Egentligen är
jag inte så mycket för att basta men vi hade inget bättre för oss satt så fick det bli.Efter att vi bastat
en stund smetade vi in våra face med ansiktmask haha,skönt.När vi va klara med allt så gick vi in till
Maja.Gjore i princip ingenting,lag oss vid halv ett och sov,inte likt oss men riktigt bra att vi somnade
så tidigt på en helg ! Idag vaknade vi runt elva,jag gick in till mamma på en gång eftersom Maja skulle
bort.Mamma kör hardwork och jag lyssnar på baksmälla med petter och september,grymt skön låt !
Hela min lista har ni här,vi bara kör ' ,helt klart den bästa (A)
Nu ska jag kolla vidare lite sen ta bussen hem till pappa lite senare.Ciaaao bellas !


hittade en bild på mig när jag va liten,ehehe






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback