torsdag

Hej o hå,gör aldrig som jag säger här i bloggen.
Skulle blogga efter skolan.Jag slutade 13.45 och sen åkte jag hem,satte mig vid datorn en snabbis.
Sen rullade tiden på,pappa kom hem vid halv fyra och vi drog till stan.Kollade på en ny bil,käkade
på ikea,köpte skor och sedan till gränby,fick med mig en svart kavaj där ifrån också.Sen när jag 
kom hem blev det ett bad,och nu sitter jag här.Har ingen lust att berätta om den där klassresan så
det skiter vi i helt och hållet,bilder finns på facebook om någon är intresserad.Imörrn är det fredag,
hade tänkt att åka in och kanske lämna tillbaka kavajen och köpa en skinnjacka istället,känns som
att jag behöver det mer än en kavaj just nu,eller så kanske det blir både och.Fast då är barnbidraget
borta på en gång och det vill jag inte..men vi får se hur det blir.På kvällen hade jag och Maja tänkt att
gå på bio,vi kommer nog se 7X-lika barn leka bäst.Den verkar riktigt bra,Puss och Bröderna Karlssons
verkar också vara ganska bra,men tar dom en annan gång ! Nu ska jag sova,hör jag inte av mig imorgon
kanske jag hör av mig på lördag,eller något..Godnatt :)


djurgården,stockholm



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback