senaste dagarna och lite till

Nu sitter jag här,fast egentligen skulle jag lägga mig och kolla på film.
Men va gör man inte för bloggen,jo ingenting.Haha,min blogg är hur tråkig som helst,och jag är också
hur tråkig som helst som varken kan skriva eller uppdatera.Men ah,det är ju fan min blogg så inget att
se ner på..!

I måndags kommer jag inte riktigt ihåg va jag gjorde på dagen..på kvällen gick iallafall jag och syster
ut och träffade Anton o Diar,sedan kom Maja också.Vi typ gjorde igenting,satt vid gamla och pratade
om hur hemskt det är att skolan börjar igen.Igår var det tjockisdag för mig och Maja,först lite käk på
grillen sen fika på hembageriet,låter inte så bra tycker jag eftersom jag nu måste röra på mig lite mer.
Börja springa några gånger i veckan är vad som behövs.Blev lite mer taggad på det efter det där loppet.
Kör igång med det snart,ett måste..! Idag vare skola då.Inte alls kul om man frågar mig,skulle vara så
mycket bättre med lite längre lov eller varför inte lov föralltid.Det som var jobbigast idag var nog regnet,
kan inte påstå att skolan var så jobbig när vi inte gjorde nå annat än att snacka.Resten av dagen har jag
legat hos mormor och vilat,ont i både huve och hals.Snart tänker jag springa ner för lite mer te sen kör
vi igång en film och somnar till det.Hoppas att morgondagen och fredagen går snabbt nu så de blir helg
och sen klassresa på det.På fredag lutar det nog mot en tjejkväll hemma hos Jessica,mysigt :)
Sen får vi se vad lördag och söndag har att bjuda på.Men nu te och film,tjolavippen !


bilder sen 7an



cool awin i sjuan


små !


söta therese !

bruuudar




åh,saknar ditt hår alvis










haha vad små vi var :o

2010-08-26 | 16:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback