Min för tidiga födelsedagspresent !

 
Den här skönheten fick jag av mina älskade föräldrar igår i födelsedagspresent, även fast jag inte fyller
förns om 6 dagar hehe :) Är riktigt nöjd, första gången jag lyckats hitta en kompaktkamera som det blir
bra bilder med. Alla hundratals kameror jag haft innan har ju varit lite sådär, förutom systemkamerorna.
Jaja, stooort tack till mamma och pappa !, och lite till mig själv också eftersom
jag var med och betalade lite :)
 

Igår var mamma, syster och jag in till stan, köpte kameran och sen hann vi springa runt i lite affärer
också. Fick med mig ett par brallor, svarta Drdenim jeans som jag alltid har hehe, sen ett vitt vanligt
linne och en bandeau med paljetter. Sen käkade vi kinamat också, yummie !
Kvällen spenderades hos Kim och sen i Pontus brorsas lägenhet. Kollade på när killarna drack eftersom
vi själva inte hade nån dricka haha.. Men helt okej kväll ändå :)
Slänger upp en bild på kläderna, kanske lägger upp lite mer bilder sen från igårkväll, om jag orkar :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback