Tisdag

Shooo
Imorse var jag uppe redan fem,tvungen att gå upp då även fast jag börjar halv åtta..
Sen så slutade jag två iallafall,gick hem till Maja som kom hem inatt och pratade en
massa och kollade bb med henne.Sen käkade vi på turken innan jag tog bussen hem
till pappa.Längtar sjukt mycket tills på fredag,ska bli superskönt att bo hos Maja med
henne och Fanny ! Kul blir det i vilket fall som helst,alltid kul med dom brudarna ♥

Nu ska jag mysa ner mig i sängen och kolla på en Wallander,sen har jag inte en aning.
Börjar halv två imorgon så behöver inte lägga mig så tidigt,får se vad jag spenderar
tiden på hehe.. Ciao :)



Synd att det bara är tisdag..... Damp :(



2012-03-06 | 22:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback