woop woop

Måste säga att mina unika besökare ökade rätt mycket efter att jag länkade
bloggen på fb,roligt ! Jag och Maja ska försöka sätta oss och fixa min design
nån dag också,kommer antagligen tycka att det blir roligare och blogga då satt
rätt säker på att bloggen kommer uppdateras lite oftare.Skulle vara kul om android
kunde fixa en app till blogg.se med så jag kunde blogga från mobilen,
men får vänta och se om det kommer nån ;)

Nu tänkte jag bädda ner mig i sängen och kolla på åtminstonde det första avsnittet
av kronjuvelerna.Många har sagt att den var riktigt bra så ska nog kolla igenom dom
tre avsnittet på svt play hehe.Imorgon har jag ingenting planerat så ska nog försöka
få ihop nått inlägg iallafall ! Godnatt :)





Jävlaru, raket fart på uppdateringen. Hinner knappt med ;)

Heheh

2012-01-10 | 00:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback