prao...

Har glömt berätta att jag praoade på parkvägen i österby i måndags,
för dom som inte vet så är det ett ålderdomshem.
Innan jag skulle börja så hade jag inte en aning om hur det skulle gå
eftersom att jag aldrig varit med om något liknande tidigare,knappt varit
på ett ålderdomshem ? Och efter bara två timmar så kändes det förjävligt
och jag ville inget annat än att dra därifrån..
Men blev väl lite bättre efter lunch iallafall,men är fortfarande väldigt osäker
på om det är det här jag vill.Men måste testa några fler dagar och känna
efter,kan inte ge upp efter bara en dag.. 
Har varit hemma idag,men det är för att jag har ont i halsen och är förkyld.
Imorgon ska klassen ses i skolan igen,men bara imorgon så vill verkligen dit
och njuta av att inte behöva vara på ett ålderdomshem,haha.

Men antar att det inte är så intressant att läsa om min problem,dessutom
är klockan snart tolv och jag ska upp sex satt sovdags nu..Godnatt på er !


J Boog – I'm Fallen  ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback