Torsdag

Det är knappt en vecka kvar tills vi börjar i skolan igen,känns förjävligt och jag har
redan ångest.Går bara nån vecka och sen ska vi ut på prao,usch..
Just därför ska ja försöka göra dagarna meningsfulla,annars blir man bara arg på sig
själv när man börjat skolan och undrar vart lovet tog vägen haha..

Idag har jag bara varit ut med hunden,sen kollat på film.Nu tänkte jag gå ner och
försöka äta nått,sen blir det gymmet med Maja runt 2.Känns otroligt skönt med tanke
på vilken ovältränad kropp jag går runt med,ej okej.Så nu jävlar ska jag försöka tänka
på beach 2012 och börja träna regelbundet ! Önska mig lycka till,antar att det lär behövas..
Kanske uppdaterar lite senare,ciao ;)


bild från julafton



Snoop Dogg & Wiz Khalifa – Young, Wild & Free - feat. Bruno Mars



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback