home sweet home

Tjabba Tjena Hallå
Har inte hunnit blogga nått..
Men har gjort en hel del sen senast,i söndagskväll kollade jag bb premiären med bästavän !
I måndags latade vi oss hela dagen fram tills sju,sen vare dags för boxersize med våra mammor,
och sen efter det tog vi bussen hem till Emma i Norrskedika och sov kvar där,myspys :)
Sen igår så bestämde jag mig för att sova hos Maja,skulle ju egentligen hem till pappa..
Men istället så var jag och Maja till unkan en sväng och kollade när grabbarna lanade,sen
var vi hem till Niclas och kollade bb med han innan vi gick hem till Maja och sov !
Idag blev det en sväng till gränby och efter det mat på ikea :)

Aa,bra start på lovet med underbara människor :)
Nu tänkte jag ta det lite lugnt,ska nog bädda ner mig i sängen och kolla på 30grader i februari.
Bloggar kanske mera senare om jag inte har nått bättre för mig,kram !



Och så här ser jag ut de dagarna jag inte orkar sätta i mitt löshår ehe..



snyggging :D

2012-02-22 | 20:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback