bra dagar !

HejHej :)

Har inte haft tid med bloggen,så därför har det inte blivit så många inlägg
den här veckan heller.Men mitt "jobbschema" har varit riktigt najs måste jag säga !
Var ledig i torsdags,så då kom Maja hit och stannade här över natten och sen tog
vi bussen till österby och jag jobbade mellan 2-8.Kändes helt okej att jobba till åtta en
fredag faktisk,sen träffade jag lite vänner innan jag gick hem och sov hos mamma.
Sen jobbade jag iof på lördag också,hade väl hellre varit ledig.Iallafall så åkte jag
hem till vattholma direkt efter jobbet och efter ett tag kom Carro och Emma hit :)
Vi åt massa gott,sen blev det lite fix innan vi tog bussen hem till Kim i Österby och
va där ett tag med 15 killar,ehe.. Sen fick vi med oss fyra av dom hem igen haha.
Blev inte så många bilder,men lägger upp dom jag har,kanske inte i bästa kvalité..

 



Bra dagar med underbara vänner,tack för det ! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback