Vet inte vad som hände, men jag beställde hem en nyårsklänning...

Som jag sagt förut, att köpa hem en klänning som man använder bara en kväll eller kanske två
har ju inte varit något för mig. Men kollade runt lite på nelly, och även fast jag tycker att det är ett jävla
liv om nyårsklänningar och skyhöga klackar så beställde jag hem den här haha..
Så nu kan jag inte klaga på andra längre. Fick lov och köpa en freebra också eftersom det är öppen rygg,
så då får pattarna se ut som kycklingfiléer också men så får det bli !
 
Justja, fyllde år i helgen jaaeey. Och även fast det blev lite kaos då och då så hade jag sjukt kul !
Så tack till alla som gjorde helgen så bra ♥  
Nu måste jag sova om jag ska orka med morgondagen, eller jag kanske ska kika på ett avsnitt av
Grey´s innan ? Att börja följa en serie tär verkligen på hälsan haha.. men det skiter jag i bara för att
Grey´s är så sjukt bra hehe ;) Aja, godnatt säger jag i vilket fall som helst !
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback