Cha Cha

Idag så köpte jag ett par jätte fina skor, asbilliga, dem kostade bara 4tusen, man bara lixom HAFFA!!
Sen så tittade jag på lite andra klälder, men lixom hallå? skitfula kläder som kostar 100kronor vafan är det för idioter som köper det lixom? euuw säger jag bara.... Fattar inte hur man kan ta på sig något sånt som bara kostar 100kronor, asså GUD hur tänker dom???? Inte för att jag tror på gud men.. ni fattar väll vad jag menar?
Men efter jag har tittat på massa fula kläder så käkade jag suschi med min fina vän Pontus!
Pontus är verkligen en vän man kan lita på, han kan man berätta allt för och han har en riktig rolig humor, han förstår ju mina skämt, ( det gör inte någon annan ) HEHEhe, men aja, nu så har jag kommit hem från en vanlig dag i stockholm med massa shopping! Men nu måste jag beställa ny outfit till nyår.. Någon som har något tips på någon bra sida man kan beställa hem SNYGGA och DYRA kläder?
Nu så tänkte jag ta o titta på bonde söker fru, ( jag tycker bönderna är så snygga!! )
Jaja bloggar nog inge mera idag,
Kanske blir lite dålig uppdate på bloggen nu när det är LOV.

/K&P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback