måndag

Blev hemma idag,har vilat hela dagen tills pappa kom hem så har fått tillbaka lite av min
röst iallafall.Vet inte vad alla har kallat mig under helgen,men Maja,Emelie och Fanny kallade
mig för ankan,sen fick man höra "men titta är det inte lilla målbrottsungen som kommer" haha..

Imorgon åker jag till skolan iallafall,så tråkigt att sitta hemma en hel dag och kolla på filmer osv.
Mycket roligare att träffa bästavän och alla fina tjejer i min underbara klass ! Börjar 10 och slutar
tidigare än vanligt så ska nog klara mig :)

Idag strax efter att pappa kom hem så stack vi till thuns.Jag och Hanna fick en varsin jacka sen
käkade vi där efter det.De fick bli en vit Didriksons vindjacka för mig,ganska skönt att ha nu innan
det är dags att börja med vinterjacka.Iskallt ute på kvällarna,knappt så man kan ha skinnjacka..
Aja,så här set den ut iaf !


 

Ska packa upp mina väskor nu så rummet slipper se så tomt ut,hejpåsig '



snnuuuuugggt

2011-09-21 | 10:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback