hejjj

Glömmer bort bloggen lite då och då som ni kanske märker,speciellt när de blir helg.
Har massa annat för mig då förstår ni :)

I fredags gick jag,Maja och Fanny hem till Fredrik.Spenderade kvällen/natten där med
massa galet och roligt folk.Sen när vi skulle hem höll vi på och dö,va så sjukt kallt..
Fick iallafall skjuts,först på cykel av en bra vän sen hämtade Simon upp oss efter halva
vägen.Träffade Nickebus utanför en stund innan Maja gick in till sig och jag och Fanny till
mig.Sen i lördags gick vi upp åtta,Fanny skulle hem och jag och Majsan skulle åka och 
kolla på september och petter i furuvik med Majas family.Gick runt där som två trötta as
och bara väntade på att dom skulle börja sjunga haha.Jaja,bra va dom iallafall !

Idag då ? Drack kaffe med Maja imorse,efter det fixade vi våran läxa,sen på kvällen gick
vi ut en kort stund och träffade lite vänner.Va hemma vid nio igen,tog en kopp te innan
jag gick hem och packa.Blev klar med det för en stund sen så nu ligger jag i sängen och
bloggar lite innan jag ska sova.Ska till tandläkaren imorrn vid 11 så har sovmorgon,underbart !
Men ska kolla lite bloggar nu innan jag kastar ner datorn från sängen.Har inga bilder att lägga
upp heller så får slänga in mohombis nya låt som spelas på repeat just nu :)

Mohombi – Maraca

Godnatt !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback