bra helg trots ont i halsen,feber och knappt någon röst

Hej :)
Sitter hemma med familjen som precis kommit hem.Trodde jag skulle få tillbaka min
röst till idag men nej,istället har det bara blivit värre och sen har jag fått feber också.
Har iallafall haft en rolig helg med världens bästa vänner.I fredags kom Fanny hit,
fixade oss och gick ut med Maja.Träffade finaste Emelie som har varit här över helgen.
Sen vart det alldelles för kallt ute så vi gick hem några stycken till mig istället.

Sen i igårkväll va vi sju tjejer här hos mig som bestämde oss för att köra anden i glaset vilket
inte gick bra alls och alla var livrädda haha..Vågade knappt vara inne så istället gick vi
ut och frös ihjäl.Va bara ute nån timme innan jag och Fanny lessnade och gick hem till Niclas
istället,vågade inte gå hem helt själva heller så vi sov där haha.Kom hem halv elva imorse och
sen dess har sjuka jag blivit serverad med te och massa gott,snälla vänner jag har ♥

Tänkte ta det lugnt nu en stund sen hoppas jag att det är mat snart,svinhungrig..
Det lär ju visa sig om jag åker till skolan imorgon eller inte,ciao bellas :)


martin och dennis i fredags


martin lika söt som alltid haha !


haha..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback