bra dagar

Hej !

Som sagt så drog jag till östhammar i onsdags,åkte hem till Fanny och chillade där lite.
Åt god mat innan vi fixade oss och gick ut,träffade lite tjejer.Kom hem runt 12 kanske,
satte oss och kollade på film och käkade en massa godis :) Dagen efter drog vi hem till
mig i vattholma.Kommer inte ihåg va vi gjorde men iallafall så kom Maja hit en kort sväng 
innan vi tog halv ett bussen till österby.Satt hemma hos Fredrik och snackade skit ett bra tag,
sen gick Maja hem till sig och jag och Fanny sov hos Kim.

I fredags stannade vi i österby nästan hela dagen.Först gick jag,Fanny och Sandra med till
Martin och drack kaffe med han och Pl.Sen gick vi tjejer hem till Kim och kollade på lite film
med alla grabbar som va där.Sen va vi ute ett tag innan jag och Fanny tog halv elva bussen
hem till vattholma.Satt och kollade på film med henne och pappa till halv sex på morgonen..
Tvingade oss upp vid 12 igår,åt lite frulle innan Fanny åkte hem till östhammar igen.Sen vare
bara att fixa sig och åka till stan på middag hos farfars syster.Va där med alla sysslingar,sen
gick vi ner till kyrkogården och tände ljus för farfar.Kom hem vid nio igen,gick över till mormor
där moster och kusinerna var.Kollade när dom kasta pil,körde lekar osv..Kom hem strax efter två,
sen blev det slaggen på det.

Idag är jag helt slut,fixat med kameran satt den ser okej ut tills imorgon då jag förmodligen får
den såld,rätt skönt att det gått så fort och att det fortfarande är massa som hör av sig och vill
köpa den ! Blir då 3600kr rikare,rätt skönt det med.Sen är det mindre än en månad kvar tills jag
fyller 16,hoppas på en ny mobil då :)

Nu blir det att äta lökringar med syster,lite onyttig lunch sådär.Kanske blir nått mer inlägg senare.
Ciaaao !

Movits! – Fel del av gården 

Träffade den här gullhunden i fredags också,bra söt !









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback