nydammsuget och nybäddat !







Precis städat lite i rummet,måste ju se bra ut när mormor och morfar kommer över på middag ;)
Blir tre rätters med dom och familjen,sen vet ja inte riktigt va man ska göra ikväll.
Träffa brudarna kanske ?



Har inte hunnit med bloggen nått i veckan,men har haft helt galna dagar i skolan med tjejerna
 iallafall ! Hade aldrig kunnat fått en bättre klass måste jag säga,dunderbra hela högen.
Igårkväll va jag först borta på middag,sen gick jag ut till Maja,Erica,Moa,Jeanette och Caroline och
hängde med dom ett tag.Sen började jag och Majjan frysa så vi gick hem och laddade ner Paranomal
Activity 2,japanska som alla säger är läskigare än vanliga.Fredrik och Martin kom och kollade med
oss också.Och gissa vilka som va räddast ? Jo killarna haha.. Aja,helt okej kväll iallafall.

Nu ska jag hoppa ner i ett varmt bad innan maten,rätt skönt !
Får se när jag bloggar nästa gång ehehe,hejjj.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback