min helg

Fredags - Skolan sen hem till Vattholma,fick besök av bästavän vid 6.
              Åkte först till Storvreta,hämtade ut mitt löshår och sen käkade
              vi kebab på vreten.Sen åkte vi hem,jag och Maja satt och sydde
              löshår bra tag med vart väl rätt okej tillslut haha ! 
 
Lördags - Igår åkte jag till Österby vid halv fyra.Åt gott med Maja och hennes
               familj.Sen kom Martin och kollade på medans vi fixade oss och sen 
               drog vi hem till han.Sen kom typ 10 killar till,kändes ju som att jag 
               och Maja inte passade in riktigt..Efter ett tag drog vi ut nån timme,
               sen köpte vi pizza och gick hem och käkade hos Martin.Sen blev det 
               ut igen och sen ännu en gång hem till Martin innan det blev hemgång 
               för mig och Maja haha.Rätt bra lördag ändå :) 

Söndag - Har varit och kollat när syster spelat match mot Österby,rätt kul att se 
              hemorterna spela mot varandra hehe..Kom hem för en stund sen,nu har
              vi precis ätit och pappa drog nyss.Så blir myskväll med syster framför tvn.
              Ska fixa lite gott till oss innan vi bäddar ner oss och slår på en film så ska 
              sluta skriva nu.Slänger upp en bild på mig med löshår också !



            



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback