föredrag

Sitter inne på mammas kontor och försöker få ihop ett föredrag tills imorgon.
Lyckas alltid att göra det i sista minuten,blir alltid att jag gör det sista dagen haha..
Aja,det börjar likna något nu iallafall.Ska prata om Rihanna,varför vet jag inte men kom
inte på nån/nått bättre.Det jobbigaste är att man ska ha en hjälpmedel till föredraget,
t.ex visa ett youtube klipp eller få ihop nått i powerpoint,får fundera ut nått ehe..

Annars har det varit en förjävla lång dag,skola mellan 8.45 och 16.15 förklarar ju allt.
Va mörkt ute när jag stog och väntade på bussen hem,usch :(

Men ska få klart det här nu,sen tänkte jag köra lite styrka här hemma innan jag hoppar
in i dushen,bara för att det blir sent och kommer inte orka ta mig till gymmet då hehe..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback