chill söndag


Jag igår innan jag o Maja gick ut.Först va vi hemma hos Kim med han,Ponna och Affe,
kollade film osv ! Sen på vägen hem när klockan va runt halv två stannade vi till vid
Martin utanför fiket ett tag.Kom hem runt två,men jag blev bara hemma 20min,
sen gick jag och Martin och träffade Alva.Va på fest med henne och hennes tjejkompisar +
lite annat folk haha.Efter det gick vi ut en sväng,sen kom jag hem andra gången klockan fyra,
tvärslagg på det sen haha.Idag har jag varit med mamma och syster i Storvreta och kollat
innebandy.Efter det hämtade vi upp mormor och morfar och åkte in till stan och käka kinamat,gott !
Sen blev det en kort fika hos dom efter det. 

Nu ska ja bädda ner mig i sängen och träna lite på mitt föredrag eftersom jag skulle ha det imorrn
ist. Har två rätt sköna dagar framför mig också,ska sluta ett imorrn och kvart över två på tisdag !
Aja,nu borsta gaddarna sen sängen,godnatt :)

Medina – SANN ROMANS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback