fredag !

Hej
Gick nästan precis upp ur sängen,va tvungen att sova lite när jag kom hem halv nio imorse.
Annars kanske jag inte orkar med kvällens bravader,tofflar och går hem och sover klockan nio..
Haha nejdå,ska bli sent ikväll med mina underbara tjejer ! Fanny kommer med halv fem tåget
från stan satt jag hoppar på de i Vattholma och sen åker vi vidare till Österby,blir nog bra !
Har bara inte en aning om va jag ska göra nu ? Har ätit och sovit,de jag skulle göra.Så ska nog
gå ut och lägga mig i solen en stund,måste vara brun till balen haha ;) Kommer inte blogga nått
förns på söndag igen,så hörs då :) Ciaoo

Supermarkets Feat. Medina & Anders Bagge – Du säger du älskar mig

In Styles feat. Kerima – Den bästa dagen - radio edit

Martin Solveig featuring Dragonette – Hello - Single Edit




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback