tjenis

Har haft en super skön dag.Först i skolan,kändes bra att få träffa tjejerna igen
efter att varit sjuk i en vecka.Sen hade vi bara vikarier och gjorde ingenting och
fick sluta tidigt.Tror att de kommer se ut så varje dag de här sista dagarna,hope so  !
Efter skolan hoppade jag på bussen i storvreta,och där satt två glada tjejer och
väntade på mig,Maja och Bea,galna tjejer måste jag säga ;) Hade de kanoners
i stan med kalasbrudar,gick runt och kollade på massa kläder,skrattare åt allt
och alla typ,sen käkade vi också.Vädret ska man ju inte klaga på heller,hörde att
de skulle bli ännu varmare imorrn.Låter bra tycker jag så ja kan sola lite ! Ska
också åka till stan eller österby och sola solaruim nån dag nu,ett måste :)
Men nu ska jag slagga,ny dag imorgon ! Godnatt pepppss ;)





Glömt att visa ringen och de supersöta armbandet som jag fick av Fanny
efter att hon kom hem från Vietnam,tack så jätte mycket finaste du ! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback