grabbaR

Gårdagen spenderades hemma hos Niclas där också Maja och Fredrik va.Jag och Maja
satt och spelade cod nästan hela kvällen haha,riktigt duktiga måste jag säga ! Not..Men
rätt kul ändå,nästan så vi funderar på att gå och köpa ett xbox själva..Iallafall så tror ja
att vi kom hem runt tre,käkade pizza och kollade på stockholm-båstad och sen gick vi och
sov vid fyra.Idag har vi haft kafferep/saftkalas med en massa grabbar hos mig,tokade oss
massor till mamma kom hem hah.Sen nu på kvällen har vi suttit ute,jag Maja och Kimsan.
Komnej hem för en stund sen,duschat och packat så nu ska jag hoppa i säng,ska upp strax
före sex eftersom vi va tvungna att åka hemifrån sju..Men ska inte klaga,inte varit i skolan
på en vecka..Imorgon blir de stan med bästavän,har ju en del grejer att fixa till avslutningen !
Men nu sova,hör av mig imorgon igen.Godnatt :)














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback