fuck it

Går inte att lägga upp bilder längre efter att jag uppdaterat till nya firefox..
Sitter och försöker göra allt typ,byter webbläsare och hela fade fan för att jag
trodde att de va firefox's fel.Men eftersom de inte går att ladda upp bilder på
vilken webbläsare jag än använder så borde de vara blogg.se som är konstigt ?
Hoppas de för annars har jag inte en aning om va fan jag gör.. :S
Jaja,tur att datorn fortfarande står där den ska,fick lite ryck där ett tag hehe ;)
Men ska ställa mig och packa lite grejer nu,åker till mamma imorrn jöö.
Den där meningen har jag skrivit många gånger,antar att den skrivs varje
söndag ? Hahah,jaja..Har inte så många andra ursäkter till slutet på mina inlägg
på söndagar ;) Heppååeeer !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback