onsdag

Hej !
Har inte haft tid att blogga idag.Slutade skolan vid halv tre,kom hem vid halv fyra
och sen gick jag och Maja ut på en powerwalk direkt eftersom de va så fint väder.
Fresten så hade jag och Eve åttorna i idrott idag,gick bättre än va jag förväntat mig.
Jag hatar att prata högt inför folk eftersom jag har så svag röst haha..Men de måste
gått bra eftersom vi fick ett VG ! Veckan har fresten gått ovanligt snabbt,bara två
dagar till sen är de redan helg,underbart ! Ska fortsätta att gå ut och gå ungefär
varje dag,ska se till att gymma också för de har jag inte gjort än..men känns riktigt
skönt att jag börjat röra på mig ;) Måste hålla igång för i sommar blir de att springa
formloppet med Fanny och hennes mamma + Maja och hennes mamma som hänger
på i år ! Blir nog bra det här haha..Ska gå och tvätta bort ansiktsmasken nu sen blir
det nog ett till inlägg skulle jag tro,känner för att blogga hehe.Aaa hej sålängeeråå !
kul att klockjäveln har ramlat av också,kan inte köpa ny förns nästa månad..
redan handlat upp månadens barnbidrag hehe...


ovanligt att dina pengar är slut ;) hehe

2011-03-02 | 22:38:40

Den där POWERwalken skulle man ju vilja se ;))))

2011-03-03 | 11:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback