måndag

Tjeniiiixxen
Sitter här och dunkar en massa bra musik och väntar på att Maja ska komma hit.
Plugga no som ba faaan,eller ? Nej får se hur mycket vi orkar.Om jag känner oss
rätt så gör vi några enstaka uppgifter sen ger vi upp,riktiga kämpar vi ehehe.
Nej men vafan kan ju inte läsa ut hela boken på två dagar ? Läser sammanfattningen
och hoppas att de går bra ändå på de där helvetes nationella provet i no..

Idag åkte vi som sagt skrillor med klassen mellan 11.30-12.30.Efter de fick vi sluta så
mamma kom och hämtade upp mig sen rullade vi mot österby,skönt att få sluta tidigt.
Jag och Maja pluggade lite innan maten också,duktiga vettni..Senare blir de ut och gå
en sväng.Men nu tänkte jag kika runt lite innan Majsan kommer hit,hejjrårårå.



duktiga vi är på att plugga :D

2011-03-14 | 21:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback