söndag

Vaknade klockan två,yes sovit bort hela dagen..Men aja,inte så konstigt eftersom jag och Maja
satt uppe till fyra inatt,hehe.Kom hit i torsdags,jag och Maja åt god mat och sen kom Anton o Affe
och käkade efterrätt med oss och sen drog vi ut ett tag.Sen va vi lite folk som drog hem till mig igen
senare på kvällen.I fredags va jag och Maja hem till Niclas,spelade cod såklart,as bra. Sen igår va
Maja borta över dagen så jag låg ute i solen nästan hela dagen.Sen på kvällen bakade vi kladdkaka
och drack kaffe och sen gick vi ut och träffade lite folk.Kom hem vid två igen och sen gick vi och lag
oss fyra,som sagt.Idag då ? Söndag,pappa kommer och hämtar mig om några timmar och sen drar
vi vidare till kallerö och hämtar lillasyster också.Nu blir de iallafall frulle,sen får vi se va vi hittar på :)
 Ciaaao








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback