lättare sagt än gjort

Det där med bättre uppdatering,ah.Lättare sagt än gjort.Har ingen blogglust alls
just nu,men kanske kommer snart.Kan ju berätta lite snabbt att Maja kom hit till
vattholma igår.Vädret va ju inte speciellt bra satt vi satt inne och kollade på tre
filmer och sen tog vi ännu en film idag,rätt soft ändå.Sen åkte hon hem och jag
har hjälpt pappa med lite grejer här hemma,tjänat lite cash.Gjorde precis en ny
spelningslista också, On The Dnacefloor' .Ikväll skulle jag vilja åka och träffa
min kåmpis i österby,saknar henne redan ju,alltid bäst med henne.Men stannar
hemma ikväll och åker imorrn istället,om de går bra för far min.Men nu ska jag
leta upp nån bra film att kolla på.Hare bra kompisar,hejj !





min fina vän,love you ♥



du måste få för din fadero, annars får han med mig och göra :D



puss, älskar dig också <3

2011-06-15 | 21:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback