långhelg gillas !

Men Tjenamittbena
Nu är de redan helg,jäklar så skönt de ska bli.Fem lediga dagar nu,sen tre
chill dagar i skolan och sen sommarlov,så jävla underbart ! Kan inte fatta att
de redan är sommarlov,snacka om att tiden sprang iväg nu de senaste veckorna.
Idag hade vi avslutningsmiddag på hkn,tråkigt.Jätte dåligt att vi inte kommer ha nån
mer hk nu i gymnasiet,de som är typ roligaste lektionen..Jaja,ser fram emot att börja
ny skola och känns rätt tryggt att gå med min berravän ! Kommer bli as bra tror jag.
Nu ska jag kila iväg till farmor för att hjälpa henne och få lite extra cash,ska hjälpa
pappa också och få lite extra där med,lär ju behövas med alla mina krav om vad jag
ska ha haha..Senare tänkte jag testa locka håret med plattången eftersom jag inte
äger nån locktång,vet ju redan nu att de kommer gå åt helvete.Mitt hår kommer likna
ett skatbo på balen..och avslutningen.Aja,får försöka hitta nån som kan fixa det !
Ska dra nu,kanske kommer lite mer uppdatering senare,ciao :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback