chill hela dagen lång fan

Heeeey kåmpisar :)
Har haft det rätt chill hela dagen.Kom inte upp ur sängen förns ett,även fast jag ställde klockan på
elva,illa..Aja,käkade lite frulle innan jag smetade in mig med cocos olja och satt mig ute i en solstol.
Sen gick jag och syster över till mormor,drack kaffe och åt jordgubbar och grädde,gott sörrni ! Sen
när pappsen kom hem så åkte vi till bälinge och badade och solade en sväng,sooft.För en stund sen
va jag och syrran ut och spelade lite fotboll,bara för att,haha.Och nu sitter jag och goffar i mig melon
,fett gottish ska ni veta.Imorrn kommer Maja hit,får se va vid hittar på för kul,nått som är säkert är
att vi ska dricka kaffe,like always ;) haha.Men jojoba,finns inte så mycket mer att säga.
Kanske uppdaterar om en stund igen,dvs om de finns nått att skriva eller lägga upp.Tjiiing !


Och som vanligt så har jag inga roliga bilder att bjuda på..



jaja, kaffe :D

2011-06-29 | 23:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback