måndag

Hej
Idag är man trött och sliten,tårarna kommer och går.Det är så svårt att inse att farfar faktist inte finns längre.
Man vill inte tro på det..Snart ska vi upp till farmor och äta lite,sen blir det hem och ta det lugnt,sova tidigt.
Det är ju skola imorgon igen,känns jobbigt när man har så mycket framför sig,snart börjas det med nationella
prov och grejer,men samtidigt ska de bli lite kul att komma tillbaka.Lovet har ju inte direkt varit så händelserikt.
Hade hoppats på ett bättre lov,men nu finns det inte så mycket att göra åt de.Är iallafall ordentligt utvilad hehe.
Aja,ska väl packa upp mina kläder och allt annat nu när jag kommit till pappa.Hör av mig när jag har tid och ork.



<3

2011-01-10 | 19:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback