23.30

Va gör jag vaken ? det är ju skola imorrn o jag borde sova vid den
här tiden..Men eftersom jag inte kan så skriver jag lite här hehe.
Maten var hur god som helst,måste vara den godaste rätten som finns.
Efter det kollade jag o familjen solsidan,finns det något bättre program
eller ? tror inte det ;)
Nu för en stund sen bokade jag och mamma "plats" till mig,ska ju till
romme med skolan över en dag.Först trodde jag att det bara va vi
nior som skulle åka men sen visade de sig att hela skolan får åka,
jobbigt men aja,jag o mina nära och kära hänger på ändå hehe.
Har inte åkt skidor sen förra året så blir säkert kul !
Men jaja,ska packa klart det sista,ska ju till min käre papsi imorrn.
Godnatt


jag o alva för väldigt många år sen haha ! sexiga tjejer va..



rätt så mycket söta tjejoor :D

2011-01-24 | 16:06:27

oooooooooooooch du sa att det skulle bli bättre uppdatering här asså, klockan är 20.06 och fortfarande inte ett inlägg från idag :(:(

2011-01-24 | 20:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback