mina fem dagar med fialotta

HejHej !
De råkade bli en liten bloggpaus härå,antagligen för att jag har haft Fanny här
sen i onsdags.Hur kul är för henne att sitta och kolla på när jag bloggar haha ?
Så tog en liten paus men nu är jag tillbaka igen ;)
Aa så fialotta åkte hem för nån halvtimme sen.
Har haft fem riktigt bra dagar tillsammans med den sköna bruden.
I tisdags va vi bara hemma,snackade med filurer i skype och bara chilla
till halv fyra på natten.Sen kommer jag inte riktigt ihåg va vi gjorde
i onsdags..I torsdags åkte vi in till stan och kollade lite,va ju
snowball men vi bestämde oss för att inte gå in eftersom man måste köa i flera
timmar har jag hört.Väntar på lite varmare dagar innan vi slinker in där va ;)
Så istället satt vi på donken och skratta en massa med killarna som också va
i stan,sen tog vi halv elva tåget hem igen.I fredags va jag ensam hemma i
Österby så då drog vi dit och va där hela kvällen.Kan inte påstå att vi gjorde
nått speciellt,hände inte så mycket utan vi drack lite cider och chillade hos
mig,Maja va med också.Va ju meningen att vi skulle fira henne men så blev
de inte.Men hon fick en tröja och ett armband av mig i present,hoppas att
hon blev lite nöjd iallafall,är så dålig på att komma på roliga presenter haha.. :(
Och hoppas att hon hade en härlig födelsedag för de är hon värd !
I lördags gjorde vi inget speciellt,va till sporthallen och käkade lite på fiket sen
åkte vi hem till Vattholma eftersom vi va barnvakt till syster.Kollde på The Hitcher
som va lite otäck,men samtidigt va den riktigt bra så kommer nog att se den igen.
Sminkade och fixade Hannas hår gjorde vi också och tog en massa bilder.Fick
ta några på Fanny också,typ första gången ? Fattar inte varför hon inte vill vara
med på bild,skulle aldrig tveka på att byta face med en så fin tjej som henne.
Och idag då,sista dagen som hon va här så gick vi ut och åkte skoter i nån timme,
jäklar så kul de va ! Va säkert nån som satt på upptåget som såg hur vi dårar
höll på och körde haha ! Och jäklar så mycket kaffe vi har druckit under dom
här fem dagarna,nästan hela tiden haha.Men nu har hon åkt,fast dröjer nog inte
så länge innan vi ses igen ! Tack för fem underbara dagar snygging ;)♥
Nu blir det ett skönt bad och ansiktsmask innan solsidan.Hinner nog slänga upp
lite bilder innan de börjar också ! Haaajrå sålääänge ;)


asfina grejor ju, tack finaste <3

2011-02-27 | 18:47:35

jag hoppas maja hade en bra födelsedag också. tove du är jätte fin och nästa gång ska jag få dig på kort ! saknar dig redan, känns ju tomt utan en sån underbar person, hoppas på en träff med dig och maja i helgen ! älskar dig <3

2011-02-27 | 21:17:12

jag hoppas maja fick en bra födelsedag, trotts det där med att fira henne, jag tyckte du fixade till en riktigt bra present iaf. jag tycker du är jätte fin, och jag ska få bild på dig nästa gång vi ses! jag hoppas också på en träff med dig och maja nästa helg ! älskar dig gumman<3

2011-02-27 | 21:20:23

haha jag trodde inte min första komentar skickades haha men nu blev det 2 ;D<3

2011-02-27 | 21:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback