skolhelvete

åh får ångest av att bara tänka tanken att klockan ringer halv sju
imorgonbitti och jag måste gå till skolan..vill inte gå och lägga mig,
vill inte ha nån morgondag med en jävla massa plugg,och nationella
prov i no har vi snart också,inte kul.Kommer inte gå bra alls,palla kemi.
Varför ska man lära sig så mycket skit,kommer ha glömt de när jag fyller
sexton typ..det är bara jobbigt och allmänt tråkigt,tror inte att jag är ensam
om att tycka de..aja,imorgon blir jag iallafall skjutsad till skolan av pappa,
någonting positivt,fast nog de ända positiva också haha.. nej jag ska inte
klaga egentligen..men nu blev det så för att de har varit lov i en vecka
och sen ska man tillbaka till skolan imorrn..
Jaja,får se hur mycket uppdatering de blir i veckan då.Ska försöka springa
på våran sån där träningsmaskin varje kväll,gör jag inte de så ska jag gymma.
Måste verkligen ta tag i träningen nu,kommer ju se ut som nån hösäck eller nått
om jag fortsätter såhär.Och när de blir vår ska jag ut och springa,de är ett måste.
Nej men nu ska jag sova,hör av mig när jag får tid,godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback