romme alpin

Tjaaa
Har precis käkat god mat med familjen eftersom det är alla
hjärtans dag i dag,hoppas att alla andra också har haft en härlig
dag med nära och kära ! Nu känner jag mig grymt mätt och är
dessutom jävligt trött eftersom jag somnade runt tolv igår.
Ska upp fem imorgonbitti också satt lär ju lägga mig snart.
Men ser verkligen fram emot morgondagen,skolan drar till
romme och åker skidor och jag och Eve bestämde oss för
att hänga med,blir nog super kul ! Har inte åkt skidor sen
vi åkte med konfan i järvsö.Tror inte att jag tar med mig
kameran dit,är inte så säker på att våra grejer kommer
vara inlåsta någonstans och vill inte bli av med den,har ju
inget kvitto så vore ju rätt så tråkigt haha.. Bloggen får
nöja sig med lite dåliga kamerabilder istället ;)
Aja,ska packa ihop väskan och sen gå och lägga mig.
Får se om jag orkar blogga imorrn när jag kommer hem,
tveksamt.Är nog rätt slut efter en hel dag i backen.
Men jaja,godnatt :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback