stan hela veckan

HejHej
Har inte haft tid med bloggen,även fast det är lov.. ?
Har varit i stan varje dag förutom igår då jag bara va hemma hela dagen med pappa,Fia
och ungarna,käkade pizza och kollade på film,mys ! Idag åkte vi in till stan igen för att jag
skulle byta en kamera som jag köpte i tisdags,men man fick tydligen inte byta om man hade
startat den så då blev jag bra lack..Men får ha den ett tag till och kolla om jag nöjjer mig,
annars blir det väl att slänga ut den på blocket haha.. Men nu är allt inhandlat till nyår,
plus lite till hehe..Kommer börja grina när jag ser hur mycket pengar jag har kvar på kortet
sen..

Nu måste jag packa ihop mina grejer tills mamma kommer och hämtar mig och syster.
Sen drar vi vidare till österby för att fira nyår där ! Har inga planer än,men kan ju va kul att
dra på nått spontant också haha :)  Aja,gott nytt år på er !


Fick den här race marine tröjan av pappa idag,bara 199kr på rean !


Sen blev det strumpor och hårfärg också :)



åh. snygg tröja!

2011-12-30 | 16:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback