bra kväll igår !

Tjenis ,
äntligen hemma efter att ha varit i allianshallen och kollat på syster när hon spelat
match.Slutade 3-2 till Storvreta,det var dom värda om inte mer ! Duktiga tjejer det där.

Igår hängde jag med Maja och hennes familj till gränby,gick runt där ett par timmar.
Fick med mig ett paket med fyra olika Paris Hilton parfymer,lite smink och ett balsam.
Innan vi åkte hem käkade vi på ikea,andra gången för mig den här veckan hehe..
Sen va jag hemma ett tag i vattholma innan jag bestämde mig för att åka till Österby.
Kom dit,fixade mig med Majsen och sen drog vi till Rassan där det va fest.Blev en rolig
kväll/natt med massa härligt folk,den här gången blev det inte "de gamla vanliga" folket,
va massa annat folk där också vilket var superkul ! Har en massa bilder att lägga ut men
det får bli en annan dag,inte speciellt pigg så tänkte sova nu.Men lägger upp en bild på
vad jag köpte i stan så länge,sen blir det slaggen ! Godnatt :)


+ balsamet



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback