Blogglusten är på topp !

Heydär
Fick nå ryck och ville blogga,så nu har jag lagt mig i sängen tillsammans med datorn.
Har ju lite bilder från telefon att lägga upp så passar väl på att göra det nu !
Kanske inte dom bästa men dom får duga ;)


Min käre vän Niclas får stå för första bilden,va nog förra tisdagen när ja och Maja va där på en kopp haha

 
I lördags när jag och Maja va på gränby,hennes söta lillasyster Ebba hängde lite med oss också,
fast som ni ser så fick vi hänga med henne också..va väl kanske en halvtimme inne på leklust haha


På kvällen hamnade jag och Maja på fest hos Rasmus !


Glada grabbar :)


Ja,man undrar ju vad Oskar och Pontus håller på med..


Jesper,Emilia och Pontus ! 


Pontus och Pontus får stå för sista bilden ! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback