ett par timmar med mina brudar i lördagskväll gjorde hela min helg !

TjenisPenis !
I fredags drog jag hem till dåvarande sjuka Maja,drack kaffe och umgicks med henne ett tag
innan jag tog bussen hem till holma.

Sen i lördags va jag först in till gränby med berravän och hennes pappa,fick med mig ett linne
från gina,ett par svarta jeanstights från veromoda,och sen en bandeau bh från lindex.
Åkte hem till holmis sen efter det för att fixa lite innan jag skulle träffa Maja igen + Emelie !
Tog åtta bussen in till stan med mina brudar och träffade Sofia.Va där några få timmar innan
vi träffade några randoms och sen hem till Österby.Träffade massa utanför folkan innan jag
och Majsan gick hem till mig.Sen kom störda Niclas hem till oss ett tag och levde rövare typ..
Sen somnade vi runt fyra efter att Nickebus gått hem.Bra lördag,speciellt när vi var i stan på
kvällen ! Tror aldrig jag skrattat så mycket förut haha,tack för kvällen mina fina tjejor :)

Började 11 imorse fresten,hur skönt som helst.Imorgon börjar vi 10 så tar väl 09.40 bussen.
Men slutar inte förns kvart över fyra så om jag ska orka gå hela dagen kanske det är dags att
sova snart,tänkte bara slänga in nån/några bilder,sen så blir det slaggen på det !

 

Eric Amarillo – 50 kvm (Original Mix)


 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback