Danmark del 1

Tjaaaaa :)
Precis kollat på Änglagård - Tredje gången gillt som va riktigt bra,blev sugen på att ladda hem
Breakheart hotel bara för att de är samma skådis/skådisar,sätt den flera gånger och den är
alltid lika rolig haha.Blev ingen grillning ikväll förresten,vi kanske tar de imorrn istället.
Så eftersom jag inte har nått att göra på hela kvällen så kan jag ju börja me att ladda upp
massa bilder från Danmark !


Min säng överst sen hade Maja sängen under de dagarna hon va där,och Jossans underst


Vårat lilla vardagsrum


Köket


Stora vardagsrummet


Satt på våran uteplats och drack dyra men goda cider,en liten burk kostade minst 20 spänn


Fin utsikt över hamnen och stranden från våran uteplats var det också


Nått ställe vi åkte till


Syster fick ställa upp som modell haha..




Jag och bästavän haha


Den 12km långa stranden vi låg på en hel dag


Adam


Hanna och Jossan




Checka in lillfingarna,helt sjukt haha..


Sen va vi till ett rökeri också,ser ut som att dom tycker om fisk,speciellt mamma och Freddan..hah


Vi andra som inte äter fisk tog Ben & Jerry's istället,mums


Hugo och Adam


Adam och Hanna får stå för sista bilden,har inte ork till några fler bilder nu haha :) Fler kommer en annan dag !







sniggt ;D

2011-08-02 | 20:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback