blogglust klockan tre på natten, aa tja ;)

Efter att ha läst massa bloggar så blev ja sugen på att blogga själv,va ju ett tag sen de
hände om man säger så,ehehe..
Har knappt varit hemma i Vattholma i helgen,Fanny kom ju hit i fredags som sagt,chillade
här ett tag sen tog vi bussen till Österby och träffade Maja och massa annat roligt folk.Sen
blev de ett bussen hem till Holma igen.Sen i lördags åkte vi dit igen,fast för att sova kvar
denna gång.Fixade oss och drog ut med Maja,sen när vi kom ut fick vi med oss Moa på 
kroken också,trevligt ! Satt och prata massa skit tills vi lessnade och drog hem till mig istället.
Fick med oss lite pojkar som också ville med hem,gjorde väl inte så mycket annat än att kolla
film,sen försökte vi basta också..Satt där inne och väntade på att de skulle bli varmt men nej..

Igår (söndags) så åkte Fanny hem,tråkigt.. :(
Jag och Maja gick hem till Martin,kollade på Death Race sen gick vi ut,tog med oss David,David
och Adam och gick hem till mig och kollade på American Pie och åt cheeseburgare beställda från
donken,as gott.Och sen idag har jag o Maggan inte gjort speciellt mycket,vaknade ett eller nått
och sen har vi nästan bara varit ute tills jag tog nio bussen hem till Holma.Kollade på Fast Five med
pappa tills han va tvungen att sova,och nu sitter jag här.Funderar på att göra fler inlägg,bloggnördig
som jag blev alldelles nyss haha..Aja,haft en as bra helg,spenderade den mest med världens bästa
tjejor,Maja och Fanny,så tack för helgen snyggingar ! Nu ska ja fundera ut nått annat att blogga om,
hihi ! Ciao sålänge :)


 
Martin och David började deras nya stil hos mig i söndags,riktiga puddingar !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback