chill hela dagen låååång



Heeeeeeej
Sitter här med min tredje feta kopp med kaffe,så jäkla gott så kan inte sluta dricka..
Slutade till och med elva idag,så jävla härligt.Nått som är mindre härligt är väl att blåser
som fan ute,får vrida på musiken ett snäpp högre än va man brukar ha för att slippa höra
skitvädret utifrån..Aa,finns väl inte så mycket att skriva.Har bara legat och kollat på big brother
hela dagen,hade missat tre avsnitt så va bara tvungen att plöja igenom alla tre på samma gång.
Nudå ? Har inte en aning va jag ska hitta på,bara chilla och njuta av att inte ha nått prov kanske ?
Aaa,hör av mig senare om jag hittar på nått att skriva om ! Ciaoo bellaaas

HOFFMAESTRO – Young Dad - MP3 demo


fett nice :O asså era skoldagar.

inte vädret dårå ;)

2011-04-07 | 21:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback